بینج بار در آگروتکنیکا آلمان به عنوان یکی از 5 استارت آپ برتر دنیا
3

 

نمایشگاه صنایع کشاورزی هانوفر آلمان (Agritechnica)، نمایشگاهی بین‌المللی و پرچمدار در زمینه ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی است. در این نمایشگاه شرکت های بزرگ و پیشرو در حوزه کشاورزی، آخرین دستاورد های خود را به نمایش می‌گذارند و محلی مناسب برای ارائه و شناساندن جدیدترین روش‌های مهندسی و راه حل های صنایع غذایی است.

نمایشگاه صنایع کشاورزی هانوفر (Agritechnica)  هر دو سال یکبار در شهر هانوفر آلمان برگزار می‌شود و بازدید کنند های زیادی از سراسر دنیا دارد.

نمایشگاه آگروتکنیکا - هانوفر آلمان

 

و حالا بینج بار!

بینج بار به نمایندگی از ایران افتخار این رو داشته که به عنوان یکی از ۵ استارتاپ کشاورزی برگزیده دنیا از طرف سازمان توسعه صنعتی ملل (UNIDO)، به بزرگترین نمایشگاه صنایع کشاورزی (agritechnica)در هانوفر آلمان دعوت شود.و در کنار دیگر استارت آپ های بخش کشاورزی، که از سراسر دنیا در این رویداد بزرگ جهانی حضور داشتند،حضور پیدا کند.

تیم بینج بار با وجود تمام مشکلات پیش آمده سعی بر این داشته که ارائه ای مطابق با استاندارد های جهانی از خود به نمایش بگذارد، که همین امر باعث شکل گیری ارتباطات موثری با شرکت ها و دیگر استارت آپ های بزرگ دنیا شد.

نمایشگاه آگروتکنیکا - هانوفر آلمان

 

همچنین در بخشی از این رویداد مدیرعامل بینج بار جناب مهندس رضایی پنلی داشتند که در آن به موضوعات مختلفی اعم از شناساندن برنج ایرانی به عنوان یک‌ محصول خاص ایرانی، تاثیرات تکنولوژی بر کشاورزی پرداخته شد و همچنین در ادامه پروژه بینج بار و دستاورردهای کشاورزان ایرانی را در قالب یک پروژه کامل برای حضار شرح دادند.

 

3 دیدگاه

  1. سلام، شما میگید که مستقیماً از کشاورز میخرید و اعلام میکنید که قیمتتون پایین‌تر هست! این چه ادعاهای کذبی هست که دارید؟! قیمتهای شما که بیشتر از بیرون در میاد!! خیلی جالبه…

    • سلام
      ممنون از نظری که دادید
      بینج بار همواره اعلام کرده قیمت متناسب با کیفیت. متاسفانه به دلیل تقلب و اختلاط انواع برنج در بازار قیمت های عجیب و غیر واقعی برای محصولات تقلبی زیاد شده.
      نکته حائز اهمیت اینه که قراره سود فروش به کشاورز برسه نه اینکه مثل سودجویان بازار با قیمت پایین از کشاورز خریداری بشه. سیاست بینج بار خرید با قیمت خوب از کشاورز و فروش با قیمت متناسب با کیفیت به مصرف کننده نهایی می باشد.

      متشکریم از نظر خوبتون

  2. سلام و خسته نباشید خدمت تیم پرقدرت بیج بار آقا دمتون گرم عالی هستین شما
    مرسی که کشاورز فکر هسه نی
    دمتون گرم

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X