خرید برنج از بینج بار همراه با مرجوعی رایگان
یلدای 99 بینج بار گواهی پژوهشکده ژنتیک برنج
چه برنجی بخریم؟

چه برنجی بخریم؟

برنج طارم

اگر می خواهید یک برنج با عطر فوق العاده، با کیفیت پخت عالی و خوش طعم را تجربه کنید، قطعا برنج طارم میتونه بهترین گزینه باشه. چرا که تمامی فاکتور های کیفی را یکجا با هم داره. به طوری که میزان ری آمدن، عطر و طعم ، لذیذ بودن و سبکی را می توان به طور کامل در این نوع برنج حس کرد. مشاهده لیست محصولات طارم

برنج فجر

اگر شما قصد داشته باشید یه برنج با کیفیت پخت مناسب تهیه کنید و از نظر هزینه هم برای شما مقرون به صرفه باشه، پیشنهاد میشه که برنج فجر رو امتحان کنید. درسته که برنج فجر عطر کمتری نسبت به طارم داره، اما بعد از پخت کاملا سبک و حالت پفکی دارد و از خوردن آن لذت می برید. مشاهده لیست محصولات فجر

برنج مهمانی

برنج مهمانی یه برنج صد در صد ایرانی با کیفیت پخت خیلی خوب و قیمت بسیار مناسب. فاکتور های کیفی اون رو با سایر برنج ها مقایسه کنید و یک خرید هوشمند داشته باشید. مشاهده و خرید برنج مهمانی

برنج شیرودی

این برنج به دلیل کیفیت بالای پخت و شکل دانه آن، بسیار بازار پسنده. همچنین این برنج با توجه به قیمتی که داره از بهترین گزینه ها برای خانواده های پرجمعیت ، مراسم ها، رستوران ها، دانشگاه ها ، سازمان ها و … هست. مشاهده لیست محصولات شیرودی

چرا ما انتخاب شماییم؟

خرید بی واسطه

به صورت مستقیم ازخود کشاورز بخرید!

تضمین کیفیت

تضمین سلامت و اصالت برنج

بهترین قیمت

پایین ترین قیمت با بالاترین کیفیت

خدمات رایگان

تستر رایگان، مرجوعی رایگان، ارسال رایگان (به زودی)

مشکلات رایج کشاورزان

را از زبان خودشان بشنویم!

سوالات متداول

ما سفارشات شما رو با همکاری اداره پست و یا شرکت های باربری ارسال می کنیم. جزئیات بیشتر رو میتونین در صفحه ی تعرفه ی حمل و نقل در بینج بار مشاهده کنید.

همه محصولات دارای یک تستر رایگان به همراه راهنمای پخت  می باشند. در صورت استفاده از تستر با توجه به راهنمای پخت و عدم رضایت از محصول می توانید با تیم پشتیبانی سایت جهت مرجوعی رایگان  تماس حاصل فرمایید. ( مهلت مرجوعی رایگان، یک هفته پس از تحویل محصول می باشد.)

توجه فرماید در صورت باز شدن بسته های اصلی مرجوعی امکان پذیر نمی باشد لذا برای اطمینان از کیفیت ابتدا بسته تستر را استفاده کنید.

تیم بینج بار با همکاری مهندسان پژوهشکده دانشگاه کشاورزی مازندران قبل از قرار دادن محصولات در سایت از آن ها نمونه گیری کرده و آزمایشات لازم را انجام می دهند و در صورت تایید کیفیت  آن ها را در سایت قرار می دهد.

همچنین قبل از ارسال ، کارشناسان ما از محصول کشاورز نمونه گیری کرده و در صورت تایید نهایی کیفیت و نوع برنج ، محصول برای شما ارسال خواهد شد و پول کشاورز به صورت نقدی پرداخت خواهد شد.

شما همه محصولات را بدون واسطه از کشاورز خریداری می کنید. همه محصولات در انبار کشاورزان است و هیچ محصولی از قبل خریداری نشده است.

قیمت گذاری بینج بار با توافق میان کشاورزان و کارشناسان بینج بار بر اساس نتیجه ی کنترل کیفیت و  قیمت روز برنج در شمال کشور انجام می گیرد.برای آگاهی بیشتر از نحوه ی قیمت گذاری می توانید به صفحه ی قیمت گذاری در بینج بار مراجعه کنید.

جواب سوال خودتون رو پیدا نکردین؟
باهامون تماس بگیرید - 02128429088

تعرفه ارسال بینج بار مرجوعی رایگان بینج بار

آخرین

مطالب مجله