یلدای 99 بینج بار ثبت سفارش خرید

چرا ما انتخاب شماییم؟

خرید بی واسطه

به صورت مستقیم از تامین کننده دست اول خرید کنید.

تضمین کیفیت

تضمین اصالت محصول و نظارت بر بارگیری

بهترین قیمت

پایین ترین قیمت با بالاترین کیفیت

پشتیبانی و مشاوره

با خیال راحت خرید کنید

مشکلات رایج کشاورزان

را از زبان خودشان بشنویم!

سوالات متداول

ما سفارشات شما رو با همکاری اداره پست و یا شرکت های باربری ارسال می کنیم. جزئیات بیشتر رو میتونین در صفحه ی تعرفه ی حمل و نقل در بینج بار مشاهده کنید.

همه محصولات دارای یک تستر رایگان به همراه راهنمای پخت  می باشند. در صورت استفاده از تستر با توجه به راهنمای پخت و عدم رضایت از محصول می توانید با تیم پشتیبانی سایت جهت مرجوعی رایگان  تماس حاصل فرمایید. ( مهلت مرجوعی رایگان، یک هفته پس از تحویل محصول می باشد.)

توجه فرماید در صورت باز شدن بسته های اصلی مرجوعی امکان پذیر نمی باشد لذا برای اطمینان از کیفیت ابتدا بسته تستر را استفاده کنید.

تیم بینج بار با همکاری مهندسان پژوهشکده دانشگاه کشاورزی مازندران قبل از قرار دادن محصولات در سایت از آن ها نمونه گیری کرده و آزمایشات لازم را انجام می دهند و در صورت تایید کیفیت  آن ها را در سایت قرار می دهد.

همچنین قبل از ارسال ، کارشناسان ما از محصول کشاورز نمونه گیری کرده و در صورت تایید نهایی کیفیت و نوع برنج ، محصول برای شما ارسال خواهد شد و پول کشاورز به صورت نقدی پرداخت خواهد شد.

شما همه محصولات را بدون واسطه از کشاورز خریداری می کنید. همه محصولات در انبار کشاورزان است و هیچ محصولی از قبل خریداری نشده است.

قیمت گذاری بینج بار با توافق میان کشاورزان و کارشناسان بینج بار بر اساس نتیجه ی کنترل کیفیت و  قیمت روز برنج در شمال کشور انجام می گیرد.برای آگاهی بیشتر از نحوه ی قیمت گذاری می توانید به صفحه ی قیمت گذاری در بینج بار مراجعه کنید.

جواب سوال خودتون رو پیدا نکردین؟
باهامون تماس بگیرید - 02128429088

تعرفه ارسال بینج بار مرجوعی رایگان بینج بار

آخرین

مطالب مجله