بینج بار

یعنی چه؟

بینج در گویش مازندرانی به معنی برنج (شلتوک برنج) می باشد.

بینج بار ابتدا کار خود را با سامانه ای برای فروش مستقیم برنج توسط کشاورزان به مصرف کننده نهایی با نظارت بر کشت کشاورزان عضو آغاز کرد و به طور خاص در خرده فروشی کار خود را ادامه داد.لازم به ذکر است که بینج بار در سال 2019 جز 6 استارت آپ برتر کشاورزی دنیا از طرف UNIDO ITPO ( سازمان توسعه صنعتی ملل ) انتخاب شد و به بزرگترین نمایشگاه صنایع کشاورزی دنیا در هانوفر آلمان دعوت شد. پس از دوسال کار در این حوزه و بررسی های مختلف، تصمیم به تغییر مسیر بینج بار با شعار «تامین پایدار»گرفته شد. بینج بار با حفظ بخشی از خدمات فنی ترویجی خود، برنامه توسعه خود را در قالب یک بستر تخصصی درحوزه مواد غذایی و کشاورزی ، با تمرکز بر بعد اقتصادی و اجتماعی پایداری در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی ادامه خواهد داد. حال بینج بار به عنوان بستری تخصصی در جهت تامین مواد غذایی خام و فرآوری شده در حجم عمده کار خود را ادامه می دهد.

logo_big_resized

بینج بار

چگونه کار میکند؟

بینج بار برای هر محصول تامین کنندگان و کشاورزان متفاوتی دارد و روزانه قیمت هر محصول و حجم موجودی هر یک از تامین کنندگان را چک می کند. پس از  بررسی قیمت هر تامین کننده، محصول تامین کننده و یا کشاورزی که کمترین قیمت و حداقل موجودی مجاز را دارد در سایت قرار می گیرد.

برای ثبت سفارش ابتدا محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و تعداد درخواستی خود از محصول را وارد کنید. سپس گزینه ثبت سفارش را بزنید. پس از آن، کارشناسان فروش بینج بار در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند تا هماهنگی های لازم جهت نهایی کردن سفارش شما، کنترل کیفیت، پرداخت و نحوه بارگیری انجام دهند.

پس از ثبت سفارش و تایید پرداخت شما به حساب بینج بار، حواله سفارش شما جهت بارگیری صادر می گردد و بسته به حجم سفارش با وسیله حمل و نقل مناسب و با کمترین هزینه ممکن، به مقصد درخواستی شما ارسال می گردد.

web200

تضمین کیفیت

چگونه انجام می شود؟

قبل از قرار گرفتن محصولات تامین کنندگان در سایت، از آن ها تعهد کیفی گرفته می شود تا ادعای کیفیت محصولات با آن چه ارسال می گردد یکی باشد. در صورت اثبات عدم تناسب کیفیت بار ارسال شده با ادعای فروشنده طبق قوانین و مقررات سایت، ابتدا بینج بار به عنوان داور موضوع را بررسی و حل و فصل می نماید.

org

خریدارن ما

چه کسانی هستند؟

خریداران ما به طور کلی خریداران عمده مانند تجار، رستوران ها، سازمان ها و .. می باشند که حجم سفارشات بالایی دارند.

حداقل حجم سفارش بسته به نوع محصول متفاوت بوده و در زیر هر محصول ذکر می گردد.

همچنین برای برخی محصولات مانند برنج ایرانی خریداران خرد می توانند با هماهنگی تلفنی و یا پیامی با کارشناسان بینج بار سفارش خود را ثبت نمایند.

freeee