بینج بار، یک سال، یک نگاه
۱
بینج بار، یک سال، یک نگاه

در سالی که گذشت، سامانه ی بینج بار موفق به جذب بیش از ۱۰۰ کشاورز با نزدیک ۱۰۰۰ هکتار زمین زیر کشت شد. که در بیش از ۶۰٪ این اراضی انواع برنج طارم کشت می شود و در بقیه اراضی برنج های پر محصول مثل فجر و شیرودی کشت می شوند.

کمک های کشاورزی بینج بار در خصوص کشاورزی مدرن، باعث‌ رشد بهره وری کشاورزان عضو، با میانگین ۱۵٪ نسبت به سال قبل گشته است. با فرض اینکه هر کشاورز یک ‌بار کشت کند و‌ کشت دوم انجام ندهد و با میانگین برداشت ۳ تن در هر هکتار، به عبارتی بینج بار با آموزش رایگان کشاورزی خود به کشاورزان، نزدیک به ۴۵۰ تن به کشت کشاورزان خود اضافه کرده است و با میانگین قیمت ۲۰ هزار تومان فروش برنج های مختلف، نزدیک به ۸ میلیارد تومان به در آمد کشاورزان خود در سال ۹۸ اضافه کرده است.

همچنین بینج بار در سال ۹۸ در جهت کاهش مصرف سم و کود و کشتی سالم تر برای کشاورزان و داشتن محیط زیست سالم گام برداشته است و با پایش مصرف سم و کود کشاورزان خود، به دنبال محصولی سالم تر برای عرضه بوده است و در سال ۹۹ برنامه های مفصلی را برای این حوزه در نظر گرفته است.

با این کار بینج بار، هم کیفیت کشت را بالا برده تا محصولی با کیفیت و سالم تر به مصرف کننده برساند و هم با فروش با قیمت مناسب و افزایش بهره وری، باعث‌ رونق اقتصادی کشاورزان گردیده است.

بینج بار به ازای هر خرید، پول همه ی کشاورزان را به صورت نقدی پرداخت می کند و محصول آن ها را با قیمتی مناسب به فروش می رساند.

بینج بار در سال ۲۰۱۹ به عنوان یکی از ۶ استارت آپ برگزیده کشاورزی دنیا از طرف سازمان توسعه صنعتی مللUNIDO ITPO انتخاب گردید و در بزرگترین نمایشگاه صنایع کشاورزی دنیا در هانوفر آلمان حضور داشت تا در کنار استارت آپ های معتبر و شرکت های بزرگ کشاورزی دنیا به عنوان نماینده ایران قرار گیرد.

بینج بار با ارائه فرومی از خواص و صفات خاص برنج ایرانی سعی بر شناساندن این محصول به عنوان یک‌ محصول استراتژیک ایرانی در بازار اروپا کرد تا بتواند همچون دیگر محصولات ایرانی مانند زعفران و پسته جایگاه ویژه ای را برای برنج ایرانی در بازار اروپا پیدا کند.

بینج بار در سال ۹۸ به عنوان یکی از ۱۶ استارت آپ برگزیده برای شرکت در نمایشگاه ایران آگروفود انتخاب و در این نمایشگاه حضور یافت.

شرکت بینج بار با توجه به قرار دادن تستر رایگان و اعلام مرجوعی رایگان، در سال ۹۸ با افتخار هیچ مرجوعی برای محصولات خود نداشت که این نشان از کیفیت برنج کشاورزان زحمت کش بینج باری و رضایت مشتریان عزیز ما دارد.

همچنین تیم تخصصی بینج بار با آموزش های مستمر در خصوص نگهداری درست از محصول و تشخیص برنج اصل از سایر ارقام نامرغوب، ارائه ی شناسنامه برای هر محصول، به مشتری، سعی بر این داشته تا بتواند رضایت مشتری ها را جلب و به آن ها بابت خرید، اطمینان خاطر بدهد.

خوشحالیم که با تلاش هم، محصولی بهتر و سالم تری را مصرف می کنیم و با خرید از کشاورزان و حمایت از آن ها باعث‌ رونق اقتصادی کشاورزان می شویم تا هم از واردات جلوگیری شود و هم راهی برای صادرات محصولات با کیفیت ایرانی به کشورهای دیگر دنیا باز شود.

باهم برای کشاورزی مدرن، و اقتصادی مدرن و پویا

بینج بار، اولین سامانه فروش مستقیم برنج توسط کشاورزان در ایران

۱ دیدگاه

  1. خداقوت به تیم پر تلاش بینج بار

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X